Situazione currente è Pruspettive di PTA Catena è Mercatu

PX hè a materia prima principale in tuttu l'industria di u poliester , U cambiamentu di a so industria hà un impattu particularmente impurtante in tutta l'industria specifica. per entra formalmente in u sviluppu di l'autosuffichezza Chine in a Ricerca Strada Xilene.

Prima, da un ochju à a situazione global di dumanda di offerta è dumanda PX. In u duminiu mundiale Chine, Corea di u Sud, l'India, u Giappone è i Stati Uniti classificanu i cinqui primi. , cum'è u più grande pruduttore mundiale, l'India hè ancu a più grande dumanda. A causa di a dumanda domestica chì soprappià l'offerta, quasi u 60% di a dumanda annuale ci vole à dipende cù l'impurtazioni di paesi vicini cum'è a Corea di u Sud è u Giappone. In 2018, a produzione PX di a Cina era solu 10,31 milioni di tunnellate, è u so volumu di importazione era altu da 15,63 milioni di tunnellate, in altre parolle, hà bisognu à impurtà più di 1 milione di tunnellati di PX ogni mese.

Sotto a guida di l'abbinimentu di u mercatu è l'attenzione di i profitti per dà un sustegnu à a pulitica l'espansione di a capacità di produzione Para xilene in Cina è entrata in una nova era in 2005 Per esempiu Hengli Petrochemical in Dalian, Shenghong Petrochemical in Lianyungang, Jiangsu In 2019, a nova capacità di produzione PX di 4,5 milioni di tunnellate di Hengli Petrochemical Company, Hongrun Petrolimica Cumpagnia, chì hè stata operata in Agostu, è Hainan Refining and Chemical Phase II, chì hè stata operata in uttrovi, anu tutte realizatu l'operazione cummerciale. In listessu tempu, in u quartu trimestre, ci hè un lanciatu furmatu, è ci hè a pussibilità di lancià. Ci hè stimatu chì a nova capacità di pruduzzione righjunerà 10,3 milioni di tunnellate in l'annu, un incrementu di 53% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu. Da u 2020 à u 2022, ci seranu sempre 25 milioni di tunnellate, è una nova capacità sarà posta in u mercatu unu dopu l'altru.

Contrastu u sfondate di un suministru domesticu spurtate u PX di a fornitura è a dumanda di a Cina cambierà significativamente. Cù a rapida espansione di a capacità di produzzione PX di a Cina, u mudellu di l'offerta è di a dumanda futuri in l'Asia Nordestintali si trasformerà gradualmente in surplus, è in u casu di una distanza adatta di u costu è di u prufittu, pò ancu esse esportatu à i paesi cù un divisu di dumanda. Relazioni cummerciale cù l'Asia sud-est , Ci hè ancu a pussibilità di un'esportazione in una sola strada chì diventa trans-cummerciu

Da a perspettiva di u modellu di l'offerta è di a dumanda globale, a Cina hè a più grande fonte di fornimentu in u mondu, ma ancu u più grande consumatore. A capacità di produzione annuale di a Cina era 52,29 milioni di tunnellate, rappresentendu più di a mità di u totale di u mondu. Da a perspettiva di u flussu di u cumerciu mundiale, u voluminu totale di importazione di a China hè di 760 mila tunnellate, principalmente da Tailanda, Taiwan è Corea di u Sud.

Da a situazione di fornitura domestica, a tendenza di prufittu hè l'indicatore chjave di a supply PT domestica. In 2011, PHP hà intrutu in l'espansione di capacità, risultatu in un focu cuncentratu di capacità di produzzione, chì hà purtatu à una ricuperazione sustanziale di u livellu di prufittu di PDA. Sutta a situazione competitiva, a tendenza di prufittu à longu andà tende à esse déficit, una certa capacità di produzzione ritardata hè stata eliminata, è a dumanda è a dumanda tendenu à esse un bilanciu strettu.PT si apre in 2017, PK hè entratu in u stadiu di migliurà u valore di prosperità. In u 2019, u livellu di prufittu PTA hà una volta cullatu à 1700 yuani per ton.PK hà iniziatu in una nova onda di piccu di produzzione.

Impattuata da Terminal d'aghjurnamentu ambientale, accelera u poliester, espansione di capacità A concentrazione di l'industria di poliester hè stata migliurata assai, chì hè a principale tendenza di l'industria di poliester in l'ultimi dui anni. Accumpagnata da l'espansione, l'espansione di poliester, a cumpetizione s'intensifica, in modu chì u livellu di prufittuità hè diminuitu significativamente, a futura capacità di produzzione di poliester tende à esse raziunale.

Siccomu l'espansione di a catena industriale ùn hè micca sincronizzata, a forte tappa di materie prime comprime u livellu di profitti di a pianta di poliester, fenomenu di perdita di prufittu di poliester durante l'annu. Da a prospettiva di i tendenzi futuri, a rallentazione di a crescita di l'offerta di poliester in u futuru, è ancu i vincitori di i prucessi è i costi di produzzione più bassi propugnanu l'espansione di i profitti di poliester. Tuttavia, e friczioni di u cummerciu sino-americanu affettanu u mercatu finu à un certu puntu. I tariffi di trasfurmazioni di u tessile in Cina afectanu direttamente l'esportazioni di vestiti di a China à i Stati Uniti, anche se ci sò signali di migliurà in i recenti negoziati di cummerciu Sino USA. Relazioni sino-Stati Uniti L'imposizione di a tarifa da a Cina nantu à i tessuti hà un impattu direttu in l'esportazioni di a China à i Stati Uniti. Ancu s'ellu ci sò segni efficaci in i negoziati recenti di u cummerciu sino-americanu, i tessili di l'UE è e barriere di cummerciu specificu contru a Cina anu aumentatu gradualmente in l'ultimi anni, è a tendenza hè assai evidente. Questu affettaranu direttamente l'esportazione di a Cina.

 


Post tempu: 21-20-20