A comparazione di e rotte di prucessu di produzzione in Industria BOPET

In u mumentu, ci sò 2 rotte di u prucessu di produzzione differenti in l'industria BOPET, unu hè un processu di sbulicazione, un altru hè a fusione diretta.

Prima di u 2013, u mercatu era principalmente basatu nantu à u prucessu di sling, mentre chì dopu à u 2013, hè statu introduttu u processu di flocking. Sicondu a statistica di Zhuo Chuang, a fine di settembre 2019, a capacità di produzzione totale di BOPET in Cina era di 3,17 milioni di tunnellate, è a capacità di produzzione di equipaggiu integratu di fusione diretta hà cunsideratu circa 30% di a capacità di pruduzzione tutale. % di a capacità di produzzione era equipaggiu di secca.

Fornitore

N ° di linea di fusione diretta

Capacità(Tons / Annata)

Shuangxing

4

120.000

Xingye

8

240.000

Kanghui

7

210.000

Yongsheng

6

180.000

Genzanu

4

120.000

Jinyuan

2

60.000

Baihong

4

120.000

Totale

35

1050.000

 

U costu di u prucessu di fette hè più bassu di quellu di a fusione diretta, circa 500 yuani per tonna. Dunque, hà una forte prufittuità in u campu di u film generale. Attualmente, i primi tre impresi di l'industria anu quattru equipamenti di riforma di a lege, Jiangsu Xingye, Yingkou Kanghui sò i primi 3 fornitori in l'industria BOPET in Cina, è a cota di mercatu di film ordinariu hè parechje. Cù a produzzione di Ningbo Jinyuan, Fujian Baihong, Zhejiang Yongsheng è Shuyang Genzon si uniscenu à l'industria, un novu modellu cumpetitivu hè statu furmatu in u campu BOPET, ma u vantaghju di cumpetizione generale hè più evidenti cà u metudu di sciuglimentu.

Ci sò dui vantaghji è svantaghji in i dui prucessi. Eppuru chì a rendibilità di a fusione diretta in u campu di u film generale hè megliu, a linea di prucessu di slitazione hà vantaghji evidenti in quantu à u prucessu di produzzione è a ricchezza di u produttu. Attualmente, u mercatu BOPET in a linea di produzzione diretta di fusione sò fille sottumette di produzzione di film, in solitu i prudutti di filme BOPET di Thin sò principarmenti usati in u campu di l'imballaggi generale. Solu una parte di u gruixu pò esse adupratu in u campu elettronicu. Tuttavia, a linea di produzzione di sbulicazione hè a linea di produzzione di film più spessa. In più di l'imballazione ordinaria, pò ancu esse adupratu in u campu di l'industria elettronica è elettrica, i campi di custruzione è d'applicazione sò più abbundanti, è i gruppi di clienti sò più potenti.

Cù l'aghjurnamentu di a linea di produzzione BOPET è a migliione di a tecnulugia, l'equipaggiu di fusione diretta pò pruduce più è più prudutti sottu a premisa di riduzzione di i costi. In u 2005, attraversu una aghjurnamentu tecnologicu, Fujian Baihong pò aumentà u spessore di pruduzzione da 75μ à 125μ. Un novu equipamentu hè sempre pianificatu per più tardi. À questu tempu, serà capace di pruduce prudutti cun un spessore di 250μ è 300μ. Questu hè un passu evolutivu in equipaghji. Inoltre, a linea di produzzione BOPET hà ancu ottenutu u sviluppu di salti in quantu di larghezza: Da 3,2 metri à 8,7 metri à 10,4 metri. China BOPET mercatu parte di u pianu tardu nantu à 3-15 di a linea di produzzione 10,4 m, chì rinfrescenu u novu mudellu di a industria BOPET di China.

 


Post tempu: 21-20-20